verado-lite

Suzuki GSX-R 125 “The Lightweight Class”

Suzuki GSX-R 125 “The Lightweight Class”

Suzuki GSX-R 125 “The Lightweight Class”

A legkönnyebb, ezzel a jelzővel mutatta be a Suzuki az új 125-ös GSX-R-t.

REKLÁMvízlepergető réteg bevonat motoros bukósisakhoz plexihez

A gyár szerint ez lesz a legjobban gyorsuló és a legkisebb súly-lóerő arányú 125-ös a piacon.

Mivel a 11kw-os korlát miatt meg van kötve a kezük, így motorerő terén sok csodát nem lehet tenni, muszáj volt tehát lefaragni a tömeget. Állítólag az ára is alacsonyabb lesz a riválisoknál, így könnyen lehet, hogy ez lesz a legkapósabb kezdőmotor, mert a kinézetre nem lehet panasz.

 

Kucs nélüli indítás ami egyedülálló a kategóriában!

Az első lámpa kicsit érdekesre sikerült, de nem megszokhatatlan, viszont a kulcs nélküli indítás miatt kapott 1 kapcsolót, ami szerintünk egy mikrohullámú sütőtől való. (Helmet szerint, ha kifogy a benzin csengetéssel jelzi)

Amire viszont nem lehet panasz az a műszerfal, egy nagy motoron is simán megállná a helyét.

Tehát néhány apró részletet kivéve egy igazán ütős 125-ösel álltak elő ami simán megállja a helyét az igen erős mezőnyben.

És a végére a promo videó:

Képek: suzuki.com

Kommentek
MotoSunday

MotoSunday

 - 

Ajánlott bejegyzések

Suzuki GSX S1000 2018 teszt

Élek-halok a csupasz gépekért, ezért egyértelmű volt, hogy nekem kell elvinnem a Suzuki GSX S1000 nakedjét, ami 2018-ra frissült egy kicsit. Kommentek

Tovább