verado-lite

Mennyi lesz a V?

Mennyi lesz a V?

Mennyi lesz a V?

A Suzuki közép és nagysúlyú túrázója nagy sikereknek örvend minden piacon. Ez a siker nem is a véletlen műve, mert a gyártó nagyon ügyesen keverte a lapokat ezen modell esetén.Idén kapott egy ráncfelvarrást is, aminek meg is érkezett az árcédulája a mai nappal.

  • Ütős V motor a sikeres SV szériából örökölve
  • Kényelmes üléspozíció
  • Hosszú rugóutak

Egy igazán tuti adventure bike-ról beszélünk, ami a tesztelők kedvence volt minden egyes alkalommal. De elég ennyit a motor tulajdonságairól, a többit majd talán egy teszt alkalmával… 😉

Mint korábban is írtam ez a motor a szívem csücske a mai napig, ezért áradozni tudnék róla. Idén kapott egy egész komoly ráncfelvarrást.

Ez több helyen is jelentkezett, például a műszerfalon, kinézeten, kipufogórendszeren és egyéb technikai megoldásokon. Kissé vissza is tértek dizájnmegoldásokban a gyökerekhez, ugyanis ismételten nem sok dolog választja el a 650-es és az 1000-res kinézetét, ezáltal nehezebben lehet megkülönböztetni őket.

Az új masinák idén márciusban érkeznek és a gyártó már meg is határozta az RRP (Recommended Retail Price, magyarul az ajánlott kiskereskedelmi) árukat.

A 650-es két kiszerelésben érkezik, pont mint eddig:

Az ‘utcaisabb’ sima V-Strom 650, 7.399 fontos (2.6 millió forintos) cédulát kapott.

A terepesebb kivitelű V-Strom 650XT-t, 7.899 fontos (2.8 millió forint) RRP-n határozták meg.

 

Az 1000-res nagytesó is most követi a kisebb által kitaposott utat és szintén két változatban lesz kapható:

V-Strom 1000, 9,499 font (3.4 millió forint).

V-Strom 1000XT, 9,999 font (3.6 millió forint).

Természetesen ezek az árak nem a hazai piacra értetődőek, itt több olyan tényező van, amit még számításba kell vennünk.

Sokkal többek, mint az eddigi árak. Jelenleg a sima 650-es verzióért 2.248.000 forintot, a 650XT variánsért pedig 2.348.000 forintot kérnek. Kíváncsian várom, hogy ez az irány milyen lesz a suzukinak, ugyanis több kényelmi dolgot kapott a motor és ugye ennek is köszönhető ez az ár. Viszont azt még senki nem látja, hogy az efféle erős modell- és árváltás mennyire fog tetszeni a piacnak. Személy szerint nagyon szomorú vagyok, mert így biztosnak tekinthető, hogy nem lesz ilyen motorom, ha újban fogok gondolkodni.

Kommentek
Helmet

Helmet

 - 

https://www.youtube.com/helmetmotovlog

Ajánlott bejegyzések

Motovlog verseny 2018

2017 az év, amikor a legenda elkezdődött, és most 2018, amikor – ahogy azt Freddie Mercury is megénekelte – “The show must go on”. Kommentek

Tovább

Privacy Preference Center

Reklámokhoz kapcsolódó sütik

A Google Adsense rendszere sütik segítségével tud számodra releváns reklámokat közvetíteni az oldalon. A Google számos külsős reklámcég szerverét használja. Ezekről részletesen itt tájékozódhatsz:
https://policies.google.com/technologies/ads

NID, TapAd*, CM*, mdata, id, B, Khaos, c, btc, bsc, b30msc, dp, DSID, IDE

Addthis

A like és megosztás gombok kiszolgálásához szükséges sütik.
Kiszolgálója az addthis.com.

uvc, mus, uid, loc, _atuvc, _atuvs

Analítika

Az oldal látogatói elemzéséhez is használunk sütiket. A Google Analytics rendszerét használjuk.

_gat, _ga, _gid

Onesignal

Az oldalon lehetőség van a kis haranggal értesítésekre (push üzenetek) feliratkozni. Ezt a Onesignal.com szolgálja ki. A sütiket azonosításra használja, hogy az üzeneteket megkaphasd.

__cfduid, _ga, intercom*