verado-lite

Mennyi lesz a V?

Mennyi lesz a V?

Mennyi lesz a V?

A Suzuki közép és nagysúlyú túrázója nagy sikereknek örvend minden piacon. Ez a siker nem is a véletlen műve, mert a gyártó nagyon ügyesen keverte a lapokat ezen modell esetén.Idén kapott egy ráncfelvarrást is, aminek meg is érkezett az árcédulája a mai nappal.

  • Ütős V motor a sikeres SV szériából örökölve
  • Kényelmes üléspozíció
  • Hosszú rugóutak

Egy igazán tuti adventure bike-ról beszélünk, ami a tesztelők kedvence volt minden egyes alkalommal. De elég ennyit a motor tulajdonságairól, a többit majd talán egy teszt alkalmával… 😉

Mint korábban is írtam ez a motor a szívem csücske a mai napig, ezért áradozni tudnék róla. Idén kapott egy egész komoly ráncfelvarrást.

Ez több helyen is jelentkezett, például a műszerfalon, kinézeten, kipufogórendszeren és egyéb technikai megoldásokon. Kissé vissza is tértek dizájnmegoldásokban a gyökerekhez, ugyanis ismételten nem sok dolog választja el a 650-es és az 1000-res kinézetét, ezáltal nehezebben lehet megkülönböztetni őket.

Az új masinák idén márciusban érkeznek és a gyártó már meg is határozta az RRP (Recommended Retail Price, magyarul az ajánlott kiskereskedelmi) árukat.

A 650-es két kiszerelésben érkezik, pont mint eddig:

Az ‘utcaisabb’ sima V-Strom 650, 7.399 fontos (2.6 millió forintos) cédulát kapott.

A terepesebb kivitelű V-Strom 650XT-t, 7.899 fontos (2.8 millió forint) RRP-n határozták meg.

 

Az 1000-res nagytesó is most követi a kisebb által kitaposott utat és szintén két változatban lesz kapható:

V-Strom 1000, 9,499 font (3.4 millió forint).

V-Strom 1000XT, 9,999 font (3.6 millió forint).

Természetesen ezek az árak nem a hazai piacra értetődőek, itt több olyan tényező van, amit még számításba kell vennünk.

Sokkal többek, mint az eddigi árak. Jelenleg a sima 650-es verzióért 2.248.000 forintot, a 650XT variánsért pedig 2.348.000 forintot kérnek. Kíváncsian várom, hogy ez az irány milyen lesz a suzukinak, ugyanis több kényelmi dolgot kapott a motor és ugye ennek is köszönhető ez az ár. Viszont azt még senki nem látja, hogy az efféle erős modell- és árváltás mennyire fog tetszeni a piacnak. Személy szerint nagyon szomorú vagyok, mert így biztosnak tekinthető, hogy nem lesz ilyen motorom, ha újban fogok gondolkodni.

Helmet

Helmet

 - 

"Nem kell porsche, nem kell semmi! Csak húzzuk a gázt, aztán ennyi!"

Ajánlott bejegyzések

Suzuki Inazuma 250F – Teszt

2-3 óra múlva viszem vissza a gépezetet Budaörsre, gondoltam összeírom a gondolataimat, amíg még friss az élmény. Nagyon meglepett ez a Suzuki, nem számítottam rá, hogy ennyire jó lesz. Főleg, mivel azt hittem valami fapados motort fogok kapni. Ne aggódjatok 10 percnél többet nem veszek el az életetekből, vagyis ha a videót is megnézitek, akkor […]

Tovább

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás