verado-lite

‘Wheels & Waves’, avagy múlt és jövő a Hondával

‘Wheels & Waves’, avagy múlt és jövő a Hondával

‘Wheels & Waves’, avagy múlt és jövő a Hondával

A Honda Motor Europe ezen a hétvégén féltucat átalakított gépet mutat be a Biarritzban megrendezett Wheels and Waves fesztiválon.

Három gépet készítettek, alapozva a 70-es és 80-es modellekre a szenvedélyes kereskedők.

Az első egy 1977-es CB500, melynek fő dizájnere egy francia szörfdeszka gyártó, Ben Rameix. A motor teljesen újjá lett építve café racer stílusban. A váz és sok egyéb dolog módosítása mellett, a farokrészt teljesen kézzel készítette Ben Rameix, alapul véve a szörfdeszkák vonalait, hogy a motor teljesen testesítse meg a Wheels and Waves kultúrát.

 

Az ikerhengeres CX500-at Flat Track racer stílusban építették. Ismételten rengeteg módisítást hajtottak végre a motoron, mint például a váz módosítása, az aranyozott felnik, illetve a csillapítást az XLR600-ból kölcsönözték. A piros-fehér-kék HRC színek és a 69-es szám tisztelgésül szolgálnak az elhunyt Nicky Hayden előtt.

 

A harmadik motor, az igazi szörnyeteg, 6 hengeres CBX-ből készült, melynek elkészítésében a Bad Seeds motoros klubb is szerepet játszott. Az alapból is ikonikus sport túrázót sikerült egy igazi utcai bombázóvá építeniük (azt hiszem ez lehet az izomautó motoros megfelelője). Nagyon minimális a külső módosítása, elsődleges szempont a súly csökkentése volt.

Most viszont jöhetnek a jelenleg is kapható motorok egyedi verziói

 

Az első egy igaz utcai scrambler, az 500-as Rebelből. Érdekesség a módosított kerék és fékek mellett, egy full egyedileg, kézzel gyártott ‘homár’ heggesztésre kerül a kipufogóra. Vicces, hogy bal oldalon még egy gördeszka tartót is elhelyeztek.

Az ottlévők kétféle CB1100-et is megcsodálhatnak.

a teljesen befeketített CB1100 EX, mely egy igazán elegáns keveréke a café racer és bobber irányzatoknak.

 

A CB1100TR koncepció teljesen a gyártó fejlesztési részlegétől való, mely az Amerikában igazán népszerű flat track stílust követi.

A hat megjelenített gép megmutatja a lelkes munka eredményét, mely egyesíti az egyéniséget a Hondával.

Helmet

Helmet

 - 

"Nem kell porsche, nem kell semmi! Csak húzzuk a gázt, aztán ennyi!"

Ajánlott bejegyzések

Honda CMX500 Rebel ABS (2017) – Teszt

Tavaly a bemutató után, már tudtam, hogy látnom kell ezt a masinát élőben. Tavasszal voltak a Honda tesztnapok az egész országban és Komáromban lehetőségem volt kipróbálni. Akkor láttam először és éreztem, hogy több van köztünk egyszerű tesztmotorozásnál. Tudjátok.. forrt a levegő, mondjuk lehet a 30 fok is bezavar. Motoros hölgyek és urak, Rebel teszt következik!

Tovább
Honda 2018 CRF250R

A Honda CRF250R vadonatúj, DOHC-vezérlésű, önindítóval felszerelt erőforrást kapott, melynek csúcsteljesítménye 9 %-kal nagyobb az elődmodellhez viszonyítva. Emellett nőtt a maximális fordulatszám is, az alapot pedig a CRF450R tömeg-középpontosított váza, illetve 49 mm-es csúszószár-átmérőjű, acélrugós Showa USD első villája adja.

Tovább

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás