Az egyik legelterjedtebb motovloggert, Rusalkát kaptam górcső alá. Tavaly kezdte a videózást, mára pedig több mint 17.000 feliratkozóval büszkélkedhet!
Mielőtt belebonyolódnánk a dolgokba, kezdjük a legelején. Mi motivált Téged arra, hogy belekezdj a motovlogolásba?Egy összetartó motoros közösséget akartam kovácsolni. Az egészet azért kezdtem, mert tavaly nyáron nem volt egy motorostársam/ismerősöm sem, és reméltem, így szerzek majd 1-2 új srácot, akivel tudok együtt gurulni.
Honnan jött a Rusalka név, illetve megbántad, hogy ezt választottad?
Dehogy, miért bántam volna meg? A Black Opsban volt egy küldetés, ahol az egyik teherszállító (később lerombolandó) hajó neve Rusalka volt.
A Huqvarna után úgy érezted, hogy a sportmotor jobban passzolna hozzád, vagy pusztán jobban tetszett a megjelenése?
A Husky helyett is eleve egy sportmocit szerettem volna, de 125-ös kategóriában nem igazán volt az én méretemben. Gyerekkori álmom volt egy sor4 hatszázas sportmotor, imádom mind a hangját, mind a megjelenését.
Sokszor mondtad, hogy fáj miatta a hátad. Mi lesz a 600-as sorsa?
Igen, és egyre rosszabb, a hátam, csuklóm, alkarom a hosszabb gurulásokat (főleg városban) nem bírja. Még nem tudom, mi lesz vele, attól függ, mennyivel javul/rosszabbodik ez a kényelem-helyzet.
Van ötlet következő motor terén?
Van, de titok .
Hogy látod, a hazai motovlog jó vagy rossz irányba megy?
Sajnos nem igazán követem a hazai motovloggereket, szóval nem tudok igazán véleményt alkotni. De minél több srácot érdekel a motorozás, és ezáltal kedvet kapnak hozzá, annál jobb .
Nemrég nemzetközire váltottad a csatornádat, majd egy idő után felhagytál a videókkal, és mindent töröltél. Mi ennek az oka?
Ezt a kérdést hagyjuk.
Valaha vissza fog még térni Rusalka közénk?
Lehet, hogy vissza fog, de még nem tudok biztos időpontot. Lehet, hogy ezen a csatornán, lehet, hogy másikon. Angolul, vagy magyarul, nem tudom, de az angol felé hajlok, főleg, mivel kétlem, hogy a motovlog újra meghatározó szerepet fog betölteni bármelyik csatornám életében.