verado-lite

Suzuki Inazuma 250F – Teszt

Suzuki Inazuma 250F – Teszt

Suzuki Inazuma 250F – Teszt

2-3 óra múlva viszem vissza a gépezetet Budaörsre, gondoltam összeírom a gondolataimat, amíg még friss az élmény. Nagyon meglepett ez a Suzuki, nem számítottam rá, hogy ennyire jó lesz. Főleg, mivel azt hittem valami fapados motort fogok kapni. Ne aggódjatok 10 percnél többet nem veszek el az életetekből, vagyis ha a videót is megnézitek, akkor igen. 😉

Nem indult zökkenőmentesen a találkozásunk. Suzukis úriember magamra hagyott, felpattantam, de nem indult. Mondom ennyire nem lehetek gyökér. Aztán rájöttem.. HD motorján hogy is megy az indítás? Igen! Kuplung. Behúztam, utána már pöccre indult. Elgurultam a bejárathoz, faterom meglátta és azonnal: “Hú, marha szép ez a motor!”. Jót tett neki ez a rengeteg extra idom itt-ott, az biztos. Nagyon felnőttesnek néz ki, ha a köbcentiméterek nem is ezt sugallják.

Picit olyan, mint a hamburgeren élő negyedik osztályos. Pici, de van benne anyag.

Rögtön az egyetlen negatívummal szeretnék kezdeni. Komolyan nincs más. Kevés a “köpcenti”. A2-es létére közelebb áll az A1 plafonjához, mint a 35kW-hoz és ettől olyan fura lesz az egész. Egy 500 köbcentis blokkal igazi szörnyeteg lenne.

Vérbeli Suzuki. 

A műszerfal teljesen meglepett. Egy olyan dolog van rajta, amit szinte az összes motorról hiányolok. FOKOZATKIJELZŐ! Egy 2015-ös “olcsó” motoron. Komolyan hihetetlen, de nagyon hasznos cucc. Hordok órát és nem digitálisat, szóval nagyon örülök az analóg fordulatszámmérőnek, olyan retró érzést kelt bennem. Nem kell mindent valami digitális kijelzőre változtatni. Persze mutatja a köteleződolgokat is: sebesség, üzemanyagszint, idő, összes megtett km, 2db napi számláló stb.

A fokozatkijelzővel levettek a lábamról. 

Az ülése nagyon durván kényelmes, bőven lehet vele túrázgatni, nem fog hamar megfájdulni a hátsó felünk. Az üléspozíció nekem nagyon fotelos, magas a kormány, a saját motorom ehhez képest fapados. 194cm létemre tökéletesen elférek rajta, nem nyom sehol semmi.

Gyári kipufogó. Nem hangos, de legalább sztereóban szól. 

“Kismotor” létére azért a 180+kg-jával nehéznek mondható, de ez menet közben nem érződik. Nagyon könnyen viseli a bukkanókat, kátyúkat. Lehet döntögetni is, a lábtartók koptatói nagyon durván használtak. Nem hittem volna, hogy ezt a motort így meg lehet dönteni, pedig de. Kezesbárány.

Az első indexet nagyon jó helyre dugták el, a hátsó már nem ilyen szép.

Összességben nagyon szuper kis motor ez a Suzuki, persze van egy-két szépséghibája, de ezért a nagyjából másfél milliós árért bőven elfogadható.

“Nyilván nem egy erőgép, de nagyon szuper kis motor, ha a helyén kezeled. Az volt az érzésem végig, hogy a Suzuki ezt kifejezetten tanulómotornak szánta: üléspozíció, kormány, mindenhol megerősítő fémalkatrészek, könnyű motorozhatóság, és persze nem fogod vele hanyatt vágni magad az első elinduláskor. Abszolút ajánlható első nagymotornak.” – HD Biker

HD-vel egyszerre vágtuk rá az értékelést, nem volt vita:

Köszönjük szépen még egyszer a lehetőséget a Suzuki Magyarországnak!

Természetesen videóteszttel is készültünk:

Kommentek
Hollywood Honda

Hollywood Honda

 - 

<p>#hhwolfpack</p>

Ajánlott bejegyzések

Honda X-ADV 2017 teszt

Valamikor tavasszal egy Honda nyílt napon a Kakucs Ringen ültem rá először, ráadásul ugyanerre a példányra. Piszkálta a fantáziámat, hogy milyen lehet egy olyan motortípus, ami eredetileg nem erre van kitalálva, de a mérnökök mégis beleálmodtak valami különlegeset. Aztán augusztusban megkaptam egy hétre. Kommentek

Tovább

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás