verado-lite

Riasztó beszerelése motorba

Riasztó beszerelése motorba

Riasztó beszerelése motorba

A szokásos internetes piacterekről rendelhető riasztók olcsók, 2-3 hét alatt ideérnek. No de hogy kerül majd a motorba? MZ/X megmutatja nekünk, irány a garázs!

Kaptam tőle olyan specifikációt, hogy minden katalógusbarát ember jól fogja érezni magát. A legfontosabb ezeknél az eszközöknél, hogy az áramfelvétele nyugalmi helyzetben alacsony legyen, azaz ne zabálja le az akkut.

MZ/X kimérte, és az ő példánya szinte semmit nem eszik, kb. 6mA (szóval hetekig is otthagyhatod a mocit, be fog indulni). Képes működni akár -10 fokban is, hűvösebb garázs tehát nem lesz akadály. A kütyü 2 szintű ütés-mozgás érzékeléssel van ellátva, és 125 dB-es szirénával ontja magából a riasztó hangot (iszonyat hangos). Tud motort blokkolni, indexet villogtatni. Táncol, zenél, habot kever. A készülék valahonnan Kínából jöhetett, 2500 Ft körül volt az ára, így még bőven vámmentes.

FONTOS! Mindenki saját felelősségre vásároljon külföldről és a kapott eszközt is csak saját felelősségre építse be. Hibás eszköz, vagy szakszerűtlen beszerelés akár a motor meghibásodását, kigyulladását is eredményezheti. Közvetlenül keletről érkező eszközöknél ne várjunk garanciát!

GALÉRIA (lapozgassál jobbra-balra):

Mielőtt rácuppantok a videóra, érdemes pár dolgot tudnunk. Szükségünk lesz egy forrasztópákára, ónra, 2db körsarura (akkuhoz), 15A biztosítékra. Ha van kéznél, akkor zsugorcső, ha nincs, akkor szigszalag (szebb és biztonságosabb megoldás a zsugorcső és nem drága), és persze csavarhúzó. Ne ijedjen meg senki, nem kell olyan felszerelt műhely ehhez, mint amit a videóban láttok, egy olcsóbb forrasztópisztoly is már bőven alkalmas lesz arra a két saru forrasztásához. A lényeg, hogy ha a kontaktus már tökéletes, akkor a szigetelés is legyen az. Gondolom senki nem akar szikrákat a hátsója alatt.

Jöjjön a lényeg:

Ne felejtsétek el megköszönni MZ/X-nek a videót egy feliratkozással és egy lájk-megosztás kombóval 😉

HD Biker Budapest

HD Biker Budapest

 - 

Vendégszerző | Motor: Suzuki DL650 V-Strom (2008) | Kamera: SJCAM SJ4000

Ajánlott bejegyzések

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás