verado-lite

SmartMoto #1 – szervizmód-kapcsoló Suzuki DL650 V-Stromhoz

SmartMoto #1 – szervizmód-kapcsoló Suzuki DL650 V-Stromhoz

SmartMoto #1 – szervizmód-kapcsoló Suzuki DL650 V-Stromhoz

Olyan ez, mint a mese: ez meglátta, ez meglőtte…. A SmartMoto Electronics megkereste newot, newo megkeresett engem, én megkerestem a motorom. S persze ami utána jött, azt már inkább nem akarod tudni 😀

Egy szép szombati napon begurultam newo DIY csináld magad fillér… őőő… spóroló műhelyébe és mondta, hogy nagyjából sejti, mi lehet a csomagban (a kérdésre, hogy miért nem a VFR-jét adta meg nekik típusnak, a választ diplomatikusan elkerülte). Leszűrtük a weblapon, mik vannak a gépemhez, így már kezdődhetett is a meglepetés, bonthattuk a csomagokat kamera előtt.

Kaptunk egy szervizmód-kapcsolót (kiírja a hibakódokat, ha van), egy manuális ventilátor-kapcsolót és egy “Timing Retard Eliminator” névre keresztelt kütyüt, ami az első 4 fokozatban a gyújtáskésleltetést kerüli meg (a Suzuki azért teszi bele ezt a késleltetést, hogy alacsony sebességen növelje a menetstabilitást a nyomaték ilyen módú korlátozásával).

A műhelyben összegyűltünk páran és nagyon jó hangulatban szedtük darabokra a V-Stromot. Az első részben csak picit, majd a második részben nagyon (a tank is lekerült, amiről aztán beláttuk, hogy semmi értelme nem volt a funkció tekintetében, de ha már egyszer nekiálltunk…). Íme az első rész, írjuk ki a hibakódokat:

Ez már bent marad Disznócskában, hasznos eszköz, ha valami köhög a gépezetben. Ide kattintva tudsz ilyen eszközöket rendelni, szinte minden motortípushoz.

Kommentek
HD Biker Budapest

HD Biker Budapest

 - 

Motorja: Suzuki DL650 V-Strom (2008) | Kamerája: SJCAM SJ6 Legend

Ajánlott bejegyzések

Suzuki DL1000XT teszt

A Suzuki legendás V-Stromja ma már számos változatban érhető el. Ebből a nagyobbik terepesebb verzió járt az MS háza táján. Kommentek

Tovább
Öltönyben ne sportolj! – Suzuki AN 400 Burgman teszt – 2018

Sok motorossal ellentétben engem kellemes érzelmek kötnek a CVT-s rakétákhoz, mert első motorom is robogó volt. Szerencsére volt már tapasztalatom az olasz ipar rendszámos testvéreivel is, de japán eddig még kimaradt a szórásból. Többek között ezért is nagyon lelkesen vetettem neki magam a NAGYROBOGÓNAK, aki idénre teljesen átöltözött. Kommentek

Tovább