Olyan ez, mint a mese: ez meglátta, ez meglőtte…. A SmartMoto Electronics megkereste newot, newo megkeresett engem, én megkerestem a motorom. S persze ami utána jött, azt már inkább nem akarod tudni 😀
Egy szép szombati napon begurultam newo DIY csináld magad fillér… őőő… spóroló műhelyébe és mondta, hogy nagyjából sejti, mi lehet a csomagban (a kérdésre, hogy miért nem a VFR-jét adta meg nekik típusnak, a választ diplomatikusan elkerülte). Leszűrtük a weblapon, mik vannak a gépemhez, így már kezdődhetett is a meglepetés, bonthattuk a csomagokat kamera előtt.
Kaptunk egy szervizmód-kapcsolót (kiírja a hibakódokat, ha van), egy manuális ventilátor-kapcsolót és egy “Timing Retard Eliminator” névre keresztelt kütyüt, ami az első 4 fokozatban a gyújtáskésleltetést kerüli meg (a Suzuki azért teszi bele ezt a késleltetést, hogy alacsony sebességen növelje a menetstabilitást a nyomaték ilyen módú korlátozásával).
A műhelyben összegyűltünk páran és nagyon jó hangulatban szedtük darabokra a V-Stromot. Az első részben csak picit, majd a második részben nagyon (a tank is lekerült, amiről aztán beláttuk, hogy semmi értelme nem volt a funkció tekintetében, de ha már egyszer nekiálltunk…). Íme az első rész, írjuk ki a hibakódokat:
Ez már bent marad Disznócskában, hasznos eszköz, ha valami köhög a gépezetben. Ide kattintva tudsz ilyen eszközöket rendelni, szinte minden motortípushoz.