verado-lite

Honda CMX500 Rebel ABS (2017) – Teszt

Honda CMX500 Rebel ABS (2017) – Teszt

Honda CMX500 Rebel ABS (2017) – Teszt

Tavaly a bemutató után, már tudtam, hogy látnom kell ezt a masinát élőben. Tavasszal voltak a Honda tesztnapok az egész országban és Komáromban lehetőségem volt kipróbálni. Akkor láttam először és éreztem, hogy több van köztünk egyszerű tesztmotorozásnál. Tudjátok.. forrt a levegő, mondjuk lehet a 30 fok is bezavar. Motoros hölgyek és urak, Rebel teszt következik!

Jó korán leszögeztem, ha a “Lázadóból” lesz tesztpéldány, akkor azt én viszem, nem adom senkinek. A naptárban már huzigáltam a napokat, mikor mehetek már. Eljött a szerda reggel. Hajnalban kelés, M7, M0, Szallerbeck. 9-kor már a motoron ültem és megkezdtem az egyhetes tesztidőszakot.

Tuti elfogult vagyok, de szavakkal nem tudom leírni, mennyire gyönyörű. 

Mi a helyzet banda? Hazafele útba ejtettük Helmetéket. Korábban a Z300-ast is elvitték egy karikára, most se tudták kibírni motorozás nélkül. Azt vettem észre, hogy valamiért nagyon sokára értek vissza. newo (igen, kisbetű – nem szereti naggyal) szóhoz sem jutott, “Bukósisak” is el volt ájulva. Mondom, ez a gép mindenkinek bejön.

Aznap még kettő dolog derült ki. Először is nagyjából 110-ig nagyon szépen megy, de fölötte olyan kis bizonytalan, de erre még kitérek. A másik, hogy hátsó futóműve nincs, ellopták. Olyan faszán átadja a legkisebb úthibákat is a farpofádra, hogy csak na. Valljuk be, útra tervezték, nem Magyarországra.

Gyári dob. Tökéletesen illik a hangja és a kinézete is ehhez a gépsárkányhoz. 

“Fagyizós motor” – Írta az egyik feliratkozóm. Ez a motor arra való, hogy 50-es tempóval végigkrúzold a várost – egyik kezed a tankon, másik a gázkaron -, garantáltan vonzza a szemeket. Szemet gyönyörködtető a formája, de a hangjára sem lehet panasz. Erre nem kell aprókavics.

A vezetőülés szerintem nagyon kényelmesre sikeredett, ami azonban nem mondható el az utaséról. Az nem is ülés, csak dísz. Testtartás, üléspozíció, minden rendben van. Hosszabb utakra is vállalkoznék vele.

Ledes lámpát azt nem kaptunk, de azért a hagyományos se világít rosszul. 

471 köbcentis blokk hajtja (elvileg ugyanaz, mint az enyémet), 33,5kW a teljesítménye. 0-100-ra otthagyja az Cb500F-et, tud a kicsike, ha ez elsőre nem is látszik. 190kg-os súlyához képest meglepően fordulékony, lehet döntögetni (zárójelben jegyezném meg, hogy newonak még a lábtartó is leért), könnyed hatást kelt.

Nekem rettenetesen tetszik ez a motor, bármikor elfogadnám. Szerelmes vagyok.

Többiek véleménye:

“Megjelensz és elegánsan, dominánsan végigcirkálsz az utcákon. Nem érdekel semmi, csak te vagy, szabad vagy és MÉSZ!” – Helmet

“Ez tényleg egy A2-es motor? Ez volt az első kérdésem, mikor leszálltam róla. Ezt nagyon eltalálták! Slussz, felesleges szót szaporítani.” – HD Biker

Köszönjük szépen a Honda Magyarországnak!

 

Kommentek
MotoSunday

MotoSunday

 - 

Ajánlott bejegyzések

Öltönyben ne sportolj! – Suzuki AN 400 Burgman teszt – 2018

Sok motorossal ellentétben engem kellemes érzelmek kötnek a CVT-s rakétákhoz, mert első motorom is robogó volt. Szerencsére volt már tapasztalatom az olasz ipar rendszámos testvéreivel is, de japán eddig még kimaradt a szórásból. Többek között ezért is nagyon lelkesen vetettem neki magam a NAGYROBOGÓNAK, aki idénre teljesen átöltözött. Kommentek

Tovább
Honda NC750 XD 2018 teszt

Amikor egy gyártó új koncepcióval áll elő, mindig hatalmas kockázatot vállal, mivel még a legjobb statisztikák is képesek hamis képet festeni a vásárlók igényeiről. Van, hogy a legjobbnak gondolt mérnöki csodák is képesek kegyetlenül lebőgni, de láttunk már fordított esetet is, mikor az előre lesajnált tervet vitték, mint a krémest a vasárnapi ebédhez. Kommentek

Tovább