Nagyon szép neve van. De mi is ez pontosan? Máris igyekszem konyhanyelven leírni (másképp nekem nem is menne), illetve jön a szokásos videó a beszerelésről is.
A Suzuki bizonyos modelljeiben egy gyújtáskésleltetést csinál annak érdekében, hogy az első 4 fokozatban az alsó tartományban ne a teljes nyomatékot adja le, ezáltal növelje az alacsonyabb sebességnél a menetstabilitást. Ez az elektronika kikerüli ezt a limitációt, így elméletileg a teljes nyomaték birtokába kerülünk.
Ez a készülék annyira már nem íziinstall, mint társai, itt a gyári csatlakozókból már ki kell szedni kábeleket és a készlethez kapott csatlakozókba kell bedugni (nyugi, nem kell se vágni, se forrasztani, ezek oldható kötések). Az nem egészen világos előttem, hogy miért nem lehetett a gyári csatlakozókkal megegyezőt rátenni a kütyüre, biztos nyomós oka volt ennek a döntésnek a gyárban. Tehát az oldalidomok leszedése után csatik le, újak fel, kütyü bedug, idom vissza. Nagyjából ez a recept.
És hogy érzek-e valamit? Picivel talán jobban ugrik a motor (így pár nap tesztelés után, a videó végén még nem ezt gondoltam), de simán lehet, hogy csak azt akarom hinni és az agyam meg elhiszi. van egyébként ismerős, aki már sokadik tank benzint tolja bele a kütyü után, és tapasztalt motorosként jobb menetteljesítményről és fél literrel kevesebb fogyasztásról számolt be (ezt azért nyilván kezeljük némi kétkedéssel). Ha tapasztalok ilyen változást, frissíteni fogom a cikket.
A végén pedig akkor jöjjön a videó:
Ha szeretnél te is ilyen kütyüket, ide kattintva tudod beszerezni őket szinte minden motortípushoz.