verado-lite

Honda CB650FA 2017 – teszt

Honda CB650FA 2017 – teszt

Honda CB650FA 2017 – teszt

Sziasztok itt NrbMo….ja, hogy ez írott sajtó, akkor…ööö…szóval vágjunk is bele. 2014-ben jelent meg, akkor ismertem, imádtam a trikolor színt, aztán kikerült a látómezőmből és addig nem is került vissza, amíg nem szóltak, hogy Helmet helyett én vihetem a kicsikét.

Bevallom őszintén, az első nagyobb gázadást csalódottságom követte, mert én sokkal de sokkal többet vártam. Nem gyenge ő, de ahogy előadja magát, az minden, csak nem sportos. Na de erre majd visszatérünk a végén.

2017-től új első fényszórók, LED-es a cucc és baromi szép, előtte haladva jól látható, nem kell állandóan távolságival közlekedni, hogy észrevehető legyen. A motornak azon oldala, melyet többet látunk, gyönyörűen kidolgozott részletekkel rendelkezik, elég csak ránézni. Azok a leömlők…wow…mesteri…a blokk oldalán a takaró elemek, illetve a hengerfej bronzos színe telitalálat.

GALÉRIA 1. (jobbra-balra lapozgatás indul):

Sikerült feldobni a motor küllemét pár apró részlettel (A szalonban láttam 2016-os modellt, a különbség óriási így). A kezelőfelület minőségi érzetet ad, a gombok tapintása kellemes, már amennyire kesztyűben lehet érezni, de értitek, stabilan a helyükön vannak, nem lötyögnek stb. A 90-es évekből szökött hátsó lámpa nekem nem jön be, de nem vagyunk egyformák.

Ahogy azt írtam, először csalódott voltam, aztán az 1 hét alatt kezdtem őt megismerni és rájöttem, hogy ez egy jó motor, csak unalmas. Unalmas nekem, mert máshoz vagyok szokva (ismeritek Bettyt). A CB650FA egy jól kezelhető, kellően erős, a hétköznapokban mindenre elég erővel felruházott pici 4 hengeres naked.

GALÉRIA 2. (ugyanazt kell tenned, mint az előbb):

Alacsony fordulaton gyengécske, nyúlós gázreakcióval, felül viszont előjön a huncutsága, de akkor se fog megijeszteni, hisz annyi ereje nincs. Felső fordulatszám tartományban a gázreakció kicsit nyers, amit annyira nem szerettem, de együtt lehet élni vele.

A legkisebb A korlátlan jogosítványt igénylő csupasz Honda szuper motor kezdőknek, vagy újrakezdőknek. Nem fog meglepni, nem lesz tele a nadrág egy nagyobb gázadásra, van idő felkészülni a teljesítmény érkezésére és nem lesz kevés az, amit kap a tulaj, sehol sem, ahogy 1 hét alatt nekem is elég volt minden helyzetben.

Többiek véleménye:

“Ha 0-ról szeretnék motorozni és nem lenne ekkora farkam, akkor simán ő lenne az a 650-es, akivel el szeretném ezt kezdeni. Lent olyan lágy, mint a nagyi pitéje. Kis noszogatásra azért megindul, mint az első-bálos lány. Mondjuk rövid idő alatt rájönnék, hogy ennél vannak sokkal bugisabbak is, ezért nem ajánlom olyannak, aki már ült motoron.” – Helmet

 

“Nem ő a legizgalmasabb motor, ez tény, de gyönyörűen kidolgozott vas. Mindennapi használatra viszont pont ez a kiszámíthatóság kell, és ezt teljesíti maradéktalanul.” – HD Biker

Honda CB650FA specifikáció:

Motorkonstrukció Négyhengeres, 16 szelepes, négyütemű, DOHCvezérlésű, folyadékhűtésű
Összlökettérfogat (cm³) 649
Max. Csúcsteljesítmény 67 kW (91,1 LE)/11000 f./perc
Üzemanyagtartály befogadóképessége 17,3 liter
Üzemanyag-fogyasztás 4,76 l/100 km
Váltó felépítése 6 fokozatú
Méretek (h x sz x m) 2110 mm x 775 mm x 1120 mm
Ülésmagasság 810 mm
Menetkész tömeg 208,8 kg

 

Kommentek
Nrb Moto

Nrb Moto

 - 

Motorja: Yamaha MT-10 | Kamerák: GoPro

Ajánlott bejegyzések

Honda X-ADV 2017 teszt

Valamikor tavasszal egy Honda nyílt napon a Kakucs Ringen ültem rá először, ráadásul ugyanerre a példányra. Piszkálta a fantáziámat, hogy milyen lehet egy olyan motortípus, ami eredetileg nem erre van kitalálva, de a mérnökök mégis beleálmodtak valami különlegeset. Aztán augusztusban megkaptam egy hétre. Kommentek

Tovább

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás