Lassan itt az év vége, így jönnek elő a statisztikák. A Honda képviselet küldte el nekünk új büszkeségüket, hogy huszadikak a világ legjobb márkáinak rangsorában. Nézzünk pár érdekes adatot.
A legfrissebb Interbrand felmérés szerint 20. helyen áll a vállalat
Most csak gondolj bele, a világon hány márka lehet? Valószínűleg több millió. Ebből huszadikként kitűnni nem rossz mutatvány.
A Honda márka értéke 22 696 milliárd dollárra (USD) nőtt
Ha egy panel-lakást átlagosan 15 millió Forintra taksálunk (dollárban ez úgy 56000), akkor nagyjából 405 millió darab panel lakást vehetnénk ebből a pénzből. Nem semmi 🙂
A Honda a negyedik legnagyobb járműipari márka
Jármű márkából nincs több millió, de azért ha csak a hazai kínálatot megnézzük, akkor ez is egy szép kis harc.
A márka értéke 31%-kal gyarapodott az elmúlt öt évben
A márkaértéket nem feltétlen csak pénzben mérjük, hanem reputációban, marketing értékben, stb. Ha a márka értéke növekszik, akkor a követői száma is nagyjából egyenes arányban teszik ezt. Tehát ha eddig szerettük 100-an a Hondát, akkor már 131-en szeretjük.
Szívből gratulálunk a hazai képviseletnek és szervizeknek, hiszen az ő munkájuk is szerves részét képezik ezeknek a számoknak!