Emlékeztek mikor azt mondtam a DL650 tesztben, hogy valszeg egy kaptafa az egész az SV-vel, csak egy picit több rajta a műanyag? Ennél nagyobbat nem is tudtam volna tévedni. Határozottan megcsinál, de közben kedves.
Amikor jött az infó, hogy ilyet tesztelhetek, akkor nagyon izgatott lettem. Nem is véletlen, hogy anno már erről a motorról (legalábbis az elődről) készítettem egy videót. Az egyik legjobb választásnak tartom még mindig, amennyiben nem áldott meg minket a sors lottónyereménnyel.
Ilyen a matek, ha ezt motort választjuk:
- Négyütemű, V2, hegerszög 90°, folyadékhűtés, DOHC
- Furat x Löket: 81.0 mm x 62.6 mm
- Üzemanyagtank: 13.8 L
- Sebességváltó: 6-sebességes mechanikus
- Teljesítmény: 56 kW (75 LE) / 8500 rpm
- Nyomaték: 64 Nm / 8100 rpm
- Hosszúság: 2130 mm
- Szélesség: 760 mm
- Magasság: 1090 mm
- Tengelytáv: 1445 mm
- Szabad magasság: 135 mm
- Első futómű: Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
- Hátsó futómű: Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugó-előfeszítés
- Első fék: Dupla tárcsa
- Hátsó fék: Tárcsa
- Első gumiabroncs: 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
- Hátsó gumiabroncs: 160/60ZR17M/C (69W), tömlő nélküli
- Menetkész tömeg: 195 kg
Elmondhatom magamról, hogy nem vagyok egy V motor hívő. Nem annyira bejövős a hirtelen nyomaték. Nem azt mondom ezzel, hogy nem lenne bugis, de a mindennapokban szeretek lágyabban közlekedni. Ellenben összebarátkozunk a (sajnos) rövid teszt végére, de nem cséplem a karaktereket. Tudom, hogy úgyse szerettek olvasni 😀 , ezért mindent megtudtok a videóból: