verado-lite

Modern nyersesség – 2017 Suzuki SV 650 | teszt

Modern nyersesség – 2017 Suzuki SV 650 | teszt

Modern nyersesség – 2017 Suzuki SV 650 | teszt

Emlékeztek mikor azt mondtam a DL650 tesztben, hogy valszeg egy kaptafa az egész az SV-vel, csak egy picit több rajta a műanyag? Ennél nagyobbat nem is tudtam volna tévedni. Határozottan megcsinál, de közben kedves.

Amikor jött az infó, hogy ilyet tesztelhetek, akkor nagyon izgatott lettem. Nem is véletlen, hogy anno már erről a motorról (legalábbis az elődről) készítettem egy videót. Az egyik legjobb választásnak tartom még mindig, amennyiben nem áldott meg minket a sors lottónyereménnyel.

Ilyen a matek, ha ezt motort választjuk:

  • Négyütemű, V2, hegerszög 90°, folyadékhűtés, DOHC
  • Furat x Löket: 81.0 mm x 62.6 mm
  • Üzemanyagtank: 13.8 L
  • Sebességváltó: 6-sebességes mechanikus
  • Teljesítmény: 56 kW (75 LE) / 8500 rpm
  • Nyomaték: 64 Nm / 8100 rpm
  • Hosszúság: 2130 mm
  • Szélesség: 760 mm
  • Magasság: 1090 mm
  • Tengelytáv: 1445 mm
  • Szabad magasság: 135 mm
  • Első futómű: Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
  • Hátsó futómű: Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugó-előfeszítés
  • Első fék: Dupla tárcsa
  • Hátsó fék: Tárcsa
  • Első gumiabroncs: 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
  • Hátsó gumiabroncs: 160/60ZR17M/C (69W), tömlő nélküli
  • Menetkész tömeg: 195 kg

Elmondhatom magamról, hogy nem vagyok egy V motor hívő. Nem annyira bejövős a hirtelen nyomaték. Nem azt mondom ezzel, hogy nem lenne bugis, de a mindennapokban szeretek lágyabban közlekedni. Ellenben összebarátkozunk a (sajnos) rövid teszt végére, de nem cséplem a karaktereket. Tudom, hogy úgyse szerettek olvasni 😀 , ezért mindent megtudtok a videóból:

Kommentek
Helmet

Helmet

 - 

https://www.youtube.com/helmetmotovlog

Ajánlott bejegyzések

Suzuki DL1000XT teszt

A Suzuki legendás V-Stromja ma már számos változatban érhető el. Ebből a nagyobbik terepesebb verzió járt az MS háza táján. Kommentek

Tovább
Öltönyben ne sportolj! – Suzuki AN 400 Burgman teszt – 2018

Sok motorossal ellentétben engem kellemes érzelmek kötnek a CVT-s rakétákhoz, mert első motorom is robogó volt. Szerencsére volt már tapasztalatom az olasz ipar rendszámos testvéreivel is, de japán eddig még kimaradt a szórásból. Többek között ezért is nagyon lelkesen vetettem neki magam a NAGYROBOGÓNAK, aki idénre teljesen átöltözött. Kommentek

Tovább