Ez a motor gyönyörű. És a tulajdonosa is. Ugyanis egy hölgy olvasónktól kaptuk meg a kulcsot a géphez.
Találkoztunk a Pólus parkolóban, kezembe nyomta a kulcsot, ő meg leült egy padra könyvet olvasni. Azt hiszem mondott még róla 2-3 adatot. Aztán menjél HD, mondjad róla a a mondandód.
Előre leszögezem, nem lesz róla hosszú cikk. A videóban minden benne van, max a műszaki paraméterek maradtak ki. A villámteszt, vagy first ride stílus ilyen, első benyomás.
Az első fészkelődés után megtaláltam a helyes pozíciót, és rá kellett jönnöm, hogy ez egy nagyon kényelmes motor. Pont úgy ülsz rajta, ahogy kell.
Az erőforrás kellően erős, szépen gyorsul. A váltó pontos, hozza a régebbi kawák “nehezebb” váltóját (határozottan kell kezelni a váltót, newo mondaná, hogy rúgni kell). Nekem viszont bejött, hogy nem egy mikrokapcsolót kell pöcögtetni, hanem tényleg tudom, mikor tettem át a kiválasztott fokozatba.
De beszéljünk az érzésekről: ezt a motort élmény vezetni. Nagyon könnyen manőverezhető, pedig nem könnyű, szárazon is 210 kiló. Az ember azt várná a számok alapján, hogy majd küzdeni kell vele, de nem. Kezesbárány, de mégsem unalmas. Én magam kedvelem a régebbi típusokat, mert ott még nem egy önműködő karosszéket tesznek a precíz mérnökök alád, hanem olyan gépeket, amit neked kell megszelídítened. Ismerned kell minden rezdülését.
Műszaki adatok
Löktérfogat: | 738 ccm |
Teljesítmény: | 55.5 kW (73LE) |
Erőforrás típusa: | soros négyes |
Üzemanyag rendszer: | karburátor |
Fokoztok száma: | 5 |
Ez a motor hagyja, hogy megismerd, de tart is meglepiket szépen. És nem csak csajoknak! Szóval bugis a drága:
És persze a hangja azzal a Raptorral, húúúúú, ez kell a népnek! Hallgassátok: