verado-lite

Honda Forza 300

Honda Forza 300

Honda Forza 300

Ha nagytestű robogókról beszélünk, valahogy mindenkinek a robogók anyahajója, a Suzuki Burgman jut eszébe. De ha túllépünk a Burgman-on, megtaláljuk az idén megújult, és jelentős ráncfelvarráson átesett Honda Forza 300-at.

Az évek során megannyi újítást kapott a Forza, már 2004-ben megkapta az elektronikusan vezérelt CVT erőátvitelt ( S MATIC néven), de később szintén elsők között a beépített audiorendszert, a kombinált fékrendszert robogókban, okoskulcsot és azt a PGM-FI befecskendező rendszert ami a sportmotorok sajátja volt sok sok éven át.

2018-ra a megújult Forza 300-at a 125-s kisöccse üdvözli, amiből 3 év alatt 30ezer!!! példányt adtak el.

Újdonság a motorikusan állítható légterelő, szóval a városban araszolva is olyan jó társ lesz, mint hosszú túrákon.

2018 Honda Forza 300

Elfér benne két zárt sisak, így ha utast is viszel magaddal, neki sem kell cipelni a bukót, míg megálltok egy kávéra. ( Igazából tudták, hogy így több kenyér fér be a csomiba 🙂 ).

A Forza 300 4 színben jelenik meg*:

  • Crescent Blue Metallic (metálkék)
  • Pearl Nightstar Black (gyöngyház-fekete)
  • Matt Cynos Grey Metallic (matt szürke)
  • Matt Pearl Cool White (gyöngyház-fehér)
    (*Országonként eltérhet)

Könnyebb súly (194 kg-ról 182 kg-ra), erősebb motor, ez csak egyet jelenthet: nagyobb gyorsulás!!

Újdonság hogy hátulra végre 14 colos kerék került, az elől megmaradt 15 colos mellé. A 279ccm mellé 18,5 kW-os teljesítmény párosul a pofátlanul alacsony 3,22 l/100km fogyasztás mellé, ami így a 11,5 literes tankkal 350km-t tud megtenni. Ez már több mint Siófok oda-vissza.

A gyorsulást támogatja a vadonatúj HSTC, hogy a vizes aszfalt se okozzon kellemetlen és drága meglepetést.

Néhány extra is a listára került, hogy minden a kényelmet biztosítsa.

– 45 literes, okoskulccsal nyitható hátsó doboz
– Dobozt tökéletesen kitöltő hordtáska
– Csomagtartókonzol
– Markolatfűtés
– Riasztórendszer

 

2018 Honda Forza 300

A motor ára 1’899’000 Ft, mindennel együtt. Kíváncsian várjuk, hogy milyenis a kis gép.

Kommentek
Takker

Takker

 - 

Motorja: Suzuki SV-650S | Kamerája: SJ6 Legend

Ajánlott bejegyzések

Honda NC750 XD 2018 teszt

Amikor egy gyártó új koncepcióval áll elő, mindig hatalmas kockázatot vállal, mivel még a legjobb statisztikák is képesek hamis képet festeni a vásárlók igényeiről. Van, hogy a legjobbnak gondolt mérnöki csodák is képesek kegyetlenül lebőgni, de láttunk már fordított esetet is, mikor az előre lesajnált tervet vitték, mint a krémest a vasárnapi ebédhez. Kommentek

Tovább
HONDA CRF450L – 2019, a legális mindenes

A Honda új, kettős küldetésű, terepen és közúton egyaránt otthonosan mozgó modellje a CRF450R krosszmotor alapjaira épül. Masszív, kis tömegű, modern futóműelemekhez kapcsolódó vázában fejlett, alacsony fordulaton is roppant erős hajtómű bújik meg, ami éppoly tartós és időtálló, mint a többi alkatrész. Elsőrangú összeszerelési és anyagminőségének köszönhetően egyedülállóan megbízható a CRF450L, és szervizintervallumai is páratlanul […]

Tovább