Mi jut eszedbe, ha azt mondom Africa Twin? Naná, hogy a sivatag…
Én azért annyira messze nem mentem, de a Honda Hungary jóvoltából 1 hétig élvezhettem a 2018-as Africa Twin Adventure Sports kiadását és eléggé megkedveltem, pedig tudjátok, hogy nem az az én stílusom.
Szóval az alap maradt, ami természetes, hiszen jó volt ez már alapból is, de 2018-ra módosították a műszerfalat, a gombok elrendezése változott egy hangyányit és valószínűleg még pár apró részlet, ami nekem fel sem tűnt.
Nézzétek meg a galériát:
- Papucsok
- Ez egy jó kiállású motor
- Minden irányból kellemes jelenség
- A gyári kipufogónak is jó a hangja
- Terepet segítő funkciók
- A tankon kapott helyet az emlékirat
- 30 év
- A tankja széles, de nem zavaró
- Függőleges műszeregység
- Bal kézzel szinten mindent vezérelhetünk
- Jobb kéznél a szokásos váltókapcsoló
- Még a repülők is megnézték
- Kell a jó fék, van súlya a gépnek
- Csillog-villog az erőforrás
- Morcosan rád néz és követeli, hogy ülj rá
- Kalandos fényezés
- A tükre dizájnos, és használható is
- Oldalán a logó, nehéz eltéveszteni
- Ez a formavilág terepre érett
- Távolról is kiszúrod
- Még távolabbról is kiszúrod
- Csüccs rá és nyomás
Az Adventure Sports kiadás a Honda legújabb felsőkategóriás Adventure Bike-ja, amit egyebek mellett elláttak:
- Nagyobb üzemanyag tank: 18 -> 24 liter
- Magasabb szélvédő plexi
- Hosszabb rugóút
- Sokkal feltűnőbb speckó fényezés
Én ezt hajtottam 1 hétig, és mennyire jó volt 😀
A szaftos részletekbe nem akarok belemenni, hiszen mindent megtaláltok a Honda honlapján, illetve a videóban is próbáltam minden különbségre kitérni (elárulom előre, van amit kifelejtettem, de pssszt…).
Nézzük hát a vlogos tesztet, ahol kiderül, hogy egy alapból jó motort – mert az Africa Twin alap kiadása is nagyon penge – hogyan lehet még jobbá tenni.