Sok motorossal ellentétben engem kellemes érzelmek kötnek a CVT-s rakétákhoz, mert első motorom is robogó volt. Szerencsére volt már tapasztalatom az olasz ipar rendszámos testvéreivel is, de japán eddig még kimaradt a szórásból. Többek között ezért is nagyon lelkesen vetettem neki magam a NAGYROBOGÓNAK, aki idénre teljesen átöltözött.
Először ugyan úgy szerettem volna hozzáállni, mint a pár éves, már megkopott emlékezetemben lévő olasz tesókhoz, de egyszerűen nem volt hajlandó ebben haverkodni. Néhol bizonytalankodott, néhol lustult és folyamatosan hisztizett. Én meg csak értetlenül ültem rajta és próbáltam feldolgozni ezen tulajdonságokat a 2,3 milliós ára mellett.
Mivel bizonyos dolgokban elég lassú vagyok, ezért itt is kellett egy kis idő, mire rádöbbentem, hogy ez nem ő. Persze, hogy nem úgy viselkedett, ahogyan azt elvártam volna. Nekem kellett alkalmazkodnom hozzá. Öltönyt nem mindennap húzok, de a 400-as Burgman bizony egy öltöny, két kerékre optimalizálva.
Ami az “átlagos” hétköznapi mókuskerék része, ott teljesen jól tud remekelni. Bármely helyre is mész, ott bátran megjelenhetsz vele. Nem is kell aggódnod, hogy az öltönyödre felcsatolt protektorokat hova tedd, mert van benne bőséges pakolási lehetőség, de erről bővebben beszélek a videóban.
Egyébként nincs is értelme tovább csépelnem a klaviatúrát, a videóban mindent kifejtettem:
- Motor típusa: Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
- CO2 kibocsátás: 91 g / km
- Furat x Löket: 81,0 mm × 77,6 mm
- Üzemanyagtank: 13,5 L
- Sebességváltó: CVT (Automata)
- Teljesítmény: 31 LE (23 kW) / 6300 ford. / perc
- Nyomaték: 36 Nm / 4800 ford. / perc
- Hosszúság: 2240 mm
- Szélesség: 760 mm
- Magasság: 1350 mm
- Tengelytáv: 1585 mm
- Szabad magasság: 125 mm
- Első futómű: Teleszkópos, tekercsrugó, olajcsillapítás
- Hátsó futómű: Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
- Első fék: Dupla tárcsa
- Hátsó fék: Tárcsa
- Első gumiabroncs: 120 / 70-15M / C 56S, tömlő nélküli
- Hátsó gumiabroncs: 150 / 70-13M / C 64S, tömlő nélkül